Dobrze zaprojektowana i estetycznie wykonana etykieta może stać się ogromnym atutem produktu oraz jednym z głównych powodów skłaniających potencjalnego klienta do zakupu. Dziś, gdy sklepowe półki uginają się pod towarami, producenci muszą szukać sposobów na to, jak
Świat kosmetyków to ogromny wybór produktów, wśród których znaleźć obecnie można preparaty niemal na każdą część ciała. Kosmetyki te dzielą się też ze względu na rodzaj użytych składników, sposób oddziaływania, czy też płeć lub wiek tych,
Podobnie jak w przypadku innych materiałów, również podczas druku etykiet można skorzystać z różnych technologii. Do najpopularniejszych metod należy sitodruk oraz druk cyfrowy i jak to zazwyczaj bywa, każda z tych technik ma swoje zalety oraz wady. Warto
Fleksografia to znana od XIX wieku technika druku wypukłego, której nazwa pochodzi od greckiego słowa flekso (giętki). Ze względu na swoje zalety, zdobywa coraz większą popularność, doskonale sprawdzając się zwłaszcza przy produkcji różnego rodzaju opakowań i etykiet.
W czasach powszechnej dostępności wszelkich dóbr oraz półek uginających się pod ciężarem pięknie opakowanych towarów producenci muszą wkładać coraz więcej wysiłku w to, aby ich produkt został zauważony przez klienta. Wykorzystują w tym celu szereg nowoczesnych
Etykiety z nadrukiem Braille’a są często wykorzystywane w przemyśle farmaceutycznym i kosmetologicznym, ale także przedsiębiorstwa z innych branż coraz częściej sięgają po tę formę znakowania produktów. Symbole w postaci wypukłych kropek stanowią nieocenioną pomoc dla ludzi niewidomych
Druk hybrydowy to względnie nowa technologia drukowania, zdobywająca jednak coraz większą popularność. Ta technika będąca połączeniem metody cyfrowej i fleksograficznej jest polecana osobom zainteresowanym personalizacją druku i jednocześnie rozwiązaniami z zakresu odpowiedniego zabezpieczania oraz uszlachetniania
Ciekawie zaprojektowana etykieta na butelce pozwoli wyróżnić produkt spośród wielu podobnych mu na sklepowej półce. O czym pamiętać, tworząc etykietę sprzedażową i czy atrakcyjny design to jedyne, na co trzeba zwrócić uwagę? Jakie zadania spełniają etykiety produktowe?
Branża kosmetyczna należy do najbardziej wymagających, jeśli chodzi o przygotowywanie projektów etykiet na produkty. Opakowania te nie tylko pełnią funkcję informacyjną, lecz także w dużej mierze odgrywają rolę estetyczną, przyciągając wzrok konsumenta i zachęcając do wyboru oraz zakupu danego produktu.
Nie jest tajemnicą, że w relacjach międzyludzkich bardzo ważną rolę odgrywa tzw. pierwsze wrażenie. Czy podobna sytuacja może mieć miejsce na linii klient – towar? Owszem – wielu z nas opinię o danym produkcie zaczyna wyrabiać sobie