Blog

Strona główna

Etykiety aluminiowe – przy jakich produktach mogą się sprawdzić?

Dobrze zaprojektowana i estetycznie wykonana etykieta może stać się ogromnym atutem produktu oraz jednym z głównych powodów skłaniających potencjalnego klienta do zakupu. Dziś, gdy sklepowe półki uginają się pod towarami, producenci muszą szukać sposobów na to, jak

Saszetki aluminiowe — doskonały sposób na promocję nowych kosmetyków

Świat kosmetyków to ogromny wybór produktów, wśród których znaleźć obecnie można preparaty niemal na każdą część ciała. Kosmetyki te dzielą się też ze względu na rodzaj użytych składników, sposób oddziaływania, czy też płeć lub wiek tych,

Wydruk etykiet — sitodruk czy druk cyfrowy?

Podobnie jak w przypadku innych materiałów, również podczas druku etykiet można skorzystać z różnych technologii. Do najpopularniejszych metod należy sitodruk oraz druk cyfrowy i jak to zazwyczaj bywa, każda z tych technik ma swoje zalety oraz wady. Warto

Czym jest druk fleksograficzny?

Fleksografia to znana od XIX wieku technika druku wypukłego, której nazwa pochodzi od greckiego słowa flekso (giętki). Ze względu na swoje zalety, zdobywa coraz większą popularność, doskonale sprawdzając się zwłaszcza przy produkcji różnego rodzaju opakowań i etykiet.

Czym jest personalizacja etykiet i opakowań?

W czasach powszechnej dostępności wszelkich dóbr oraz półek uginających się pod ciężarem pięknie opakowanych towarów producenci muszą wkładać coraz więcej wysiłku w to, aby ich produkt został zauważony przez klienta. Wykorzystują w tym celu szereg nowoczesnych

Etykiety samoprzylepne z Braille’m, druk – jak je przygotować?

Etykiety z nadrukiem Braille’a są często wykorzystywane w przemyśle farmaceutycznym i kosmetologicznym, ale także przedsiębiorstwa z innych branż coraz częściej sięgają po tę formę znakowania produktów. Symbole w postaci wypukłych kropek stanowią nieocenioną pomoc dla ludzi niewidomych

Druk hybrydowy – druk cyfrowy i flexograficzny

Druk hybrydowy to względnie nowa technologia drukowania, zdobywająca jednak coraz większą popularność. Ta technika będąca połączeniem metody cyfrowej i fleksograficznej jest polecana osobom zainteresowanym personalizacją druku i jednocześnie rozwiązaniami z zakresu odpowiedniego zabezpieczania oraz uszlachetniania

Jak zaprojektować etykietę na butelkę?

Ciekawie zaprojektowana etykieta na butelce pozwoli wyróżnić produkt spośród wielu podobnych mu na sklepowej półce. O czym pamiętać, tworząc etykietę sprzedażową i czy atrakcyjny design to jedyne, na co trzeba zwrócić uwagę? Jakie zadania spełniają etykiety produktowe?

Co powinien zawierać projekt etykiety na kosmetyk?

Branża kosmetyczna należy do najbardziej wymagających, jeśli chodzi o przygotowywanie projektów etykiet na produkty. Opakowania te nie tylko pełnią funkcję informacyjną, lecz także w dużej mierze odgrywają rolę estetyczną, przyciągając wzrok konsumenta i zachęcając do wyboru oraz zakupu danego produktu.

Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu etykiety produktowej?

Nie jest tajemnicą, że w relacjach międzyludzkich bardzo ważną rolę odgrywa tzw. pierwsze wrażenie. Czy podobna sytuacja może mieć miejsce na linii klient – towar? Owszem – wielu z nas opinię o danym produkcie zaczyna wyrabiać sobie