Etykiety samoprzylepne to papierowe lub foliowe wyroby drukarskie przeznaczone do celów informacyjno-reklamowych będące doskonałą reklamą zwracając uwagę potencjalnych klientów.
Etykiety tego typu drukowane są na papierze samoprzylepnym lub folii, gdzie podłoże pokrywa warstwa kleju, przykryta warstwą zabezpieczającą – po jej oderwaniu etykieta gotowa jest do przyklejenia.
Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu, mamy możliwość wydrukowania nawet najbardziej zaawansowanych technicznie etykiet samoprzylepnych, stosując:
- laminację (zapewni wodoodporność i nieścieralność),
- dezaktywację kleju,
- złocenie,
- tłoczenie,
- cold-stamping.
Etykiety wielowarstwowe (znane również pod określeniami peel-off lub gizmo) znajdują zastosowanie wszędzie tam, gdzie konieczne jest zmieszczenie dużej ilości wymaganych informacji na relatywnie niedużej powierzchni.
Etykiety tego typu składają się z dwóch warstw, połączonych w sposób stały ze sobą, ale umożliwiający obejrzenie każdej warstwy z osobna.
Etykiety wielowarstwowe są niezwykle popularne w branży kosmetycznej oraz farmaceutycznej, w przypadku których regulacje prawne wymagają zamieszczenia dużej ilości informacji na temat produktu.
Podobnie chętnie sięgają po tego typu etykiety producenci, którzy chcą umieścić na swoich opakowaniach informacje o promocjach, zareklamować inne swoje produkty czy też umieścić dane w kilku językach.
Etykiety aluminiowe są popularnym i praktycznym rozwiązaniem. Tworząc je, korzystamy z cienkiej warstwy aluminium, na której wykonywany jest druk, a także tłoczenie, dzięki któremu etykieta zyskuje unikalny oraz ekskluzywny wygląd.
Dzięki temu materiałowi możliwe jest otrzymanie ciekawych i nietypowych efektów jak „starego złota” lub „starego srebra”.
Etykiety aluminiowe są niechłonne, nie mają zapachu, są całkowicie nieprzezroczyste i bardzo odporne na działanie czynników zewnętrznych. Są także wytrzymałe na wysokie temperatury, wilgoć oraz promieniowanie.
Etykiety takie są nowoczesnym rozwiązaniem, cieszącym się dużym zainteresowaniem m.in. w branży alkoholowej.
Ważnym elementem naszej działalności jest produkcja saszetek. Gałąź tę rozwijamy od lat. Saszetki znajdują doskonałe zastosowanie reklamowe, jako próbki produktowe, które nasi Klienci mogą zaprezentować swoim konsumentom.
Mamy możliwość produkcji saszetek z różnych rodzajów podłoża, o różnych wymiarach oraz wielkości napełnianego produktu.
Saszetki mogą być wypełniane dowolną zawartością, także cieczą.
Dodatkowo: druk laminatów
W naszej ofercie znajduje się także druk na laminacie i dostarczenie do Klienta folii w formie rolek, wykorzystywanych do konfekcji saszetek.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami!
Etykiety na butelki PET nazywane owijkami to wyroby papierowe bądź foliowe produkowane w celu identyfikacji zawartości butelek lub innych produktów o okrągłym kształcie.
Znajdują doskonałe zastosowanie w branży spożywczej, ale występują także w branży chemicznej, gospodarstwa domowego oraz medycznej i kosmetycznej.
Etykiety polipropylenowe są droższym, ale bardzo atrakcyjnym rozwiązaniem. Są bardziej odporne na działanie warunków atmosferycznych. Transparentne podłoża wpływają na znakomity efekt wizualny. Zwykle stosowane grubości folii to od 30 do 40 mikronów. Etykiety są przez nas produkowane na roli, w formie taśmy.
Zainteresowała Cię nasza oferta? Skontaktuj się z nami!
Sitodruk to rozwiązanie, które umożliwia nałożenie dużej ilości farby w określonym miejscu. Dzięki temu można uwypuklić wybrane elementy nadruku (jak np. logo lub drobny, jednolity tekst), a gruba warstwa farby jest łatwo wyczuwalna pod palcem, co nadaje etykietom bardzo elegancki i ekskluzywny efekt.
Technologia ta umożliwia także wykonywanie napisów w języku Braille’a.
Sitodruk jest szeroko stosowany przy produkcji etykiet kosmetycznych, farmaceutycznych oraz etykiet dla chemii gospodarczej. Sitodruk jest szeroko stosowany przy produkcji etykiet kosmetycznych, farmaceutycznych oraz etykiet dla chemii gospodarczej.
W naszej ofercie można znaleźć także etykiety specjalnego zastosowania, czyli takie, które poza rolą marketingowo-informacyjną muszą posiadać także inne cechy.
Etykiety zabezpieczające – plomby
Najważniejszą cechą tego typu etykiet jest to, że nie można ich odkleić i ponownie przykleić na towarze bez pozostawienia śladów. Etykiety tego typu stosuje się bardzo często w elektronice oraz przemyśle komputerowym, a także przy dokumentach, przesyłkach oraz kosmetykach.
Etykiety kryjące
Etykiety kryjące znajdują swoje zastosowanie wszędzie tam, gdzie chcemy trwale oraz w 100% zakryć elementy produktu.
Etykiety typu sandwich
Etykieta typu sandwich, to swego rodzaju „etykieta na etykiecie”: odklejamy ją od podkładu i naklejamy na daną powierzchnię, a następnie możemy z niej odkleić jeszcze jedną warstwę. Etykiety typu sandwich są często wykorzystywane w logistyce, administracji, w działaniach marketingowych, do różnego rodzaju konkursów i promocji, a także w medycynie.
Nasza drukarnia może zaproponować szereg uszlachetnień, które poprawią estetykę produktu oraz podkreślą te cechy produktu, na które chcecie Państwo zwrócić uwagę, np:
złocenie przy produktach ekskluzywnych,
lakier matowy dla tych z półki produktów ekologicznych.
Laminacja
Laminacja polega na przykryciu zadrukowanej etykiety cienką warstwą folii. Dzięki temu etykieta uzyskuje efekt błysku. Dodatkowo laminacja zabezpiecza zadruk przed uszkodzeniami mechanicznymi czy też zabrudzeniem.
Złocenie – cold-stamping
Efekt złocenia uzyskuje się poprzez naniesienie bardzo cienkiej metalizowanej folii na określone powierzchnie etykiety. Proces odbywa się przy zastosowaniu matryc fotopolimerowych, w jednej linii z drukiem farbami UV. Warto zwrócić uwagę, że mamy możliwość drukowania na powierzchni cold-stampingu, co daje ciekawe efekty wizualne.
Tłoczenie
Tłoczenie (czyli embossing) polega na „wypchnięciu”, uwypukleniu określonych stref podłoża. Zastosowanie tłoczenia wpływa na podniesienie estetyki etykiety i podkreślenie niektórych elementów graficznych. Najlepsze efekty daje tłoczenie na podłożach papierowych oraz metalizowanych, a także etykietach aluminiowych.
Lakiery specjalne – matowy oraz perłowy
Zwykły błyszczący lakier UV jest rozwiązaniem stosowanym od bardzo dawna i jest to ekonomiczny sposób na zabezpieczenie etykiety oraz poprawy jej estetyki.
Matowy lakier zabezpiecza nadruk, ale zamiast efektu błysku daje efekt matowości. Lakier perłowy daje naturalnie efekt perlistego błysku.
Istnieje możliwość łączenia obu lakierów.
Dezaktywacja kleju / Poddruk
Posiadane przez nas maszyny umożliwiają nakładanie farb także od strony kleju. Jeżeli opakowanie oraz produkt na to pozwalają (są odpowiednio przezroczyste), to na stronie z klejem można wydrukować np. informacje tekstowe typu: skład, zastosowanie. Dezaktywacja kleju polega na osłabieniu lub wyeliminowaniu kleistości kleju, dzięki czemu określona strefa etykiety będzie „bezklejowa”.
Zainteresowała Cię nasza oferta?
Skontaktuj się z nami!
Posiadamy specjalne urządzenie, które umożliwia numerowanie oraz nadruk zmiennych kodów na etykietach.
Numerować możemy zarówno na samej etykiecie, jak i na podkładzie. Zwykle numeracja, którą nanosimy ma kolor czarny, istnieje jednak możliwość zakupienia tuszu w niemal dowolnym kolorze, co może znacząco podnieść estetykę etykiety.
Proces produkcji etykiet z numeracją nie różni się zasadniczo od produkcji zwykłych etykiet. Na koniec pojawia się po prostu dodatkowy etap – rolki z etykietami są zakładane na specjalną maszynę, która zostaje zaprogramowana w taki sposób, aby nanosić kod zgodnie z dyspozycją Klienta.
Następnie odbywa się właściwe numerowanie i dopiero po tej fazie etykiety przygotowywane są do wysyłki.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej – skontaktuj się z nami.
Jak pracujemy
Proces produkcji etykiet składa się zwykle z następujących etapów: